Belodore Loyalty program

Postanite deo Belodore Loyalty programa i ostvarite 10% popusta na prvu kupovinu

 

Koje pogodnosti ostvarujete uz našu karticu lojalnosti?

  1. Prilikom učlanjenja u Belodore Loyalty program, kupac dobija nagradu za učlanjenje - welcome gift u vrijednosti od 10% popusta, na iznos celog računa prilikom prve kupovine.
  2. Raspon od 5% do 15% popusta u zavisnosti od broja sakupljenih bodova. (više informacija pročitajte u tekstu ispod)
  3. Neograničen broj korišćenja.
  4. Informacije o novim kolekcijama, akcijama i popustima.

 

*Belodore Loyalty kartice nije moguće kupiti online.

 

 

Uslovi korišćenja:

 

  1. Prilikom učlanjenja u Belodore loyalty program, kupac dobija nagradu za učlanjenje - welcome gift, u vrijednosti od 10% popusta, na iznos cijelog račun prilikom sledeće kupovine.
  2. Korisnik kartice ostvaruje pravo na korišćenje loyalty popusta prikupljanjem 300 bodova, koji se dobijaju prilikom kupovine na bilo kom prodajnom mestu Belodore d.o.o.
  3. Za svakih potrošenih 1 EUR po računu, član ostvaruje pravo na 1 bod, na sve vrste plaćanja.
  4. Sakupljene bodove nije moguće zamijeniti za gotovinu.
  5. Sakupljeni bodovi omogućavaju članu ulazak u viši razred popusta prema sledećem principu:
    • Prvi prag - sakupljenih minimum 300 bodova do 999 bodova - 5% instant popusta na kasi
    • Drugi prag - sakupljenih minimum1000 bodova do 1999 bodova - 10% instant popusta na kasi
    • Treći prag - sakupljenih minimum 2000 bodova - 15% instant popusta na kasi
  6. Sakupljeni bodovi iz pojedinačne kupovine važe 24 meseca od datum date kupovine I nakon toga se automatski deaktiviraju (noviji bodovi I dalje ostaju važeći dok I za njih ne prođe obračunski period od 24 meseca), tj. Svaki skupljeni bod važi 2 godine od dana kupovine. Prag za odredjivanje boniteta je odredjen kumulativom svih bodova u datom trenutku (bodovi koji su prikupljeni u prethodnih 24 meseca). Prilikom svake promijene praga (na visi ili na nizi nivo) Korisnik ce primiti obavestenje.
  7. Korisnik Belodore Loyalty kartice će imati pravo da koristi popust za svaku ostvarenu kupovinu u Belodore maloprodajnim objektima. Popust se neće primjenjivati na artikle koji su već na akciji.
  8. Svaki korisnik ima pravo na jednu (1) Belodore Loyalty karticu.
  9. Korisnik kartice može da postane svako punoljetno fizičko lice, popunjavanjem pristupnice u Belodore maloprodajnom objektu.
  10. Belodore ima pravo da prikuplja, koristi i obrađuje sve podatke navedene u pristupnici, koja predstavlja sastavni dio Opštih uslova korišćenja Belodore Loyalty kartice. Belodore, kao izdavalac Belodore Loyalty kartice, obavezuje se da će čuvati lične podatke o korisnicima Belodore Loyalty kartice, kao i podatke o transakcijama, u skladu sa Zakon o zaštiti podataka o ličnosti ("Službeni list CG", br. 79/2008, 70/2009, 44/2012 i 22/2017), odnosno da će podatke koristiti za svoje potrebe u skladu sa pozitivnim propisima Crne Gore.
  11. Lični podaci se obrađuju i čuvaju u periodu od 10 godina od dana podnošenja prijave za Belodore Loyalty karticu nakon čega se brišu iz baze podataka, izuzev e-mail adrese podnosioca koja će se obrađivati i čuvati od strane Belodore sve do opoziva pristanka na dostavljanje obaveštenja o promotivnim ponudama Belodore na dostavljenu e-mail adresu korisnika.
  12. Belodore je vlasnik Belodore Loyalty kartice i zadržava pravo da u svakom trenutku povuče Belodore Loyalty karticu iz upotrebe kao i da djelimično i/ili u potpunosti promijeni Opšte uslove korišćenja Belodore Loyalty kartice, uz obavezu da ovakvo obaveštenje istakne u pisanom obliku u svim maloprodajnim objektima Belodore i/ili na web-sajtu: www.belodore.me.
  13. Detaljne informacije o obradi vaših ličnih podataka možete pronaći u dokumentu pod nazivom Politika privatnosti .Politika privatnosti sastavni je dio Ugovora o pristupanju lojalti programu.
  14. Belodore Loyalty kartica nije platna i može da se koristi isključivo za ostvarivanje prodajne pogodnosti- posebnih uslova prodaje u maloprodajnim objektima Belodorea i maloprodajnim objektima partnerskih firmi.
  15. Reklamacije, kao i odgovore na sva pitanja vezana za upotrebu i korišćenje Belodore Loyalty kartice, korisnik Belodore Loyalty kartice može dobiti putem slanja poruke na e-mail adresu: podrska@belodore.me ili pozivom na broj telefona +382-67-109-966, radnim danima od 9-17h
  16. Svako neovlašćeno korišćenje, umnožavanje ili zloupotreba biće sankcionisani u skladu sa Zakonskim aktima i povlače trajno oduzimanje Belodore Loyalty kartice. Korisnik Belodore Loyalty kartice u obavezi je da gubitak /krađu/ i oštećenje Belodore Loyalty kartice obavezno prijavi na e-mail: podrska@belodore.me.
  17. Korisnik Belodore Loyalty kartice pristaje na Opšte uslove korišćenja Belodore Loyalty kartice svojevoljno, bez prinude, prijetnje, zablude i bilo koje mane volje, što potvrđuje svojeručnim potpisom/potvrdom na pristupnici i Opštim uslovima korišćenja Belodore Loyalty kartice.