Informacije o isporuci

 

Gdje dostavljamo?

Našu robu dostavljamo na teritoriji cijele Crne Gore. 

 

Isporuka na kućnu adresu
 
Odabrani proizvodi će Vam biti isporučeni u skladu sa opcijom isporuke, koju ste odabrali tokom postupka porudžbine. Nakon kompletiranja porudžbine na Vašu e-mail adresu će stići potvrda sa detaljima isporuke, koja sadrži broj pošiljke i link za praćenje statusa pošiljke.

Paketi će biti dostavljeni na Vašu kućnu adresu posredstvom kurirske službe Pošta CG. Rokovi isporuke, koji su navedeni na našem sajtu su informativnog karaktera. Usljled nepredviđenih okolnosti, moguće je zakašnjenje prilikom isporučivanja paketa, stoga Vas molimo za razumijevanje i strpljenje dok poručeni proizvodi ne stignu na Vašu kućnu adresu.

 

Praćenje porudžbine

Kada se Vaša porudžbina pošalje, dobićete obavještenje na Vašu e-mail adresu ili broj mobilnog telefona. Molimo Vas da navedete tačne informacije prilikom porudžbine. Ukoliko poručite preko sajta, nakon slanja paketa dobićete e-mail sa linkom i brojem Vaše pošiljke tako da u svakom trenutku možete da pratite njen status i očekujete je na kućnoj adresi. 

 

Uslovi dostave

Robu pakujemo u roku od 24h od obrade porudžbine i šaljemo prvog sledećeg radnog dana kurirskom službom, o trošku Kupca, u skladu sa tarifama kurirske službe uz jasno definisan trošak prevoza prilikom naručivanja i posebno definisan trošak kako u porudžbenici tako i na fakturi.
Troškovi poštarine su 3 EUR + PDV, za redovnu isporuku kurirskom službom.

Besplatna poštarina obezbjeđena je za sve porudžbine čiji je iznos veći od 40 EUR. 
Takođe, ukoliko ste poručili više proizvoda i oni budu spakovani u nekoliko kutija, plaća se poštarina za samo jedno pakovanje.

Za pošiljke koje se plaćaju pouzećem ste u obavezi da platite kuriru isključivo iznos koji je određen na papiru koji potpisujete prilikom preuzimanja Vašeg paketa.

 

Vrijeme dostave

Prilikom poručivanja proizvoda u polje “Komentar” možete navesti vrijeme u kojem želite da Vam se dostavi paket, a kuririma će biti ostavljena Vaša napomena. U zavisnosti od stanja na terenu kurirske službe, navedeno vreme može, ali i ne mora biti ispoštovano. Takođe, nismo odgovorni u slučaju da Vas kurir ne kontaktira prilikom isporuke, jer to zavisi isključivo od kurira.
Isporuka porudžbine je u roku od jednog do pet radnih dana od trenutka naručivanja. Isporuku vrši kurirska služba Pošta CG radnim danima i subotom od 8-20h. Za sve porudžbine kreirane petkom i vikendom isporuku možete da očekujete u roku od 5 dana.

Svaku pošiljku kurir će pokušati da isporuči dva puta. U slučaju da i drugi put niste na adresi koju ste ostavili prilikom poručivanja, pošiljka se vraća nama. Proizvode iz te pošiljke, Prodavac može prodavati trećim licima, jer se u tom momentu, kupoprodaja smatra raskinutom. Prilikom 2 neuspjela uručenja pošiljke na adresi primaoca, primaocu ostavi izvještaj o prispijeću pošiljke sa obaveštenjem kada, gdje i da u roku od 3 radna dana, pošiljku može podići u pošti.

 

Reklamacije na isporuku kurirske službe
 
Paketi su poslati kurirskom službom Pošta CG.

Dragi kupci, molimo Vas da paket pažljivo pregledate pred kurirom odmah po isporuci. Prilikom preuzimanja paketa molimo Vas da u prisustvu kurira vizuelno proverite paket. Ukoliko na paketu ima vidnih oštećenja (pocepani delovi, nagnječenje i sl.), dužni ste da zahtijevate otvaranje paketa u prisustvu kurira. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, službenik kurirske službe pravi Zapisnik o reklamaciji/prigovoru. Po dostavljanju Zapisnika o reklamaciji/prigovoru, kontaktiraće Vas naša služba podrše i dogovoriti sa Vama način rješavanja reklamacije.

Ukoliko primite oštećenje ili primjetite drugi propust kurirske službe Pošta CG, kontaktirajte Pošta CG na broj telefona: +382 67/109-966. 

Budite slobodni da kontaktirate i nas kako bismo pronašli najbolje rješenje. Nastalu štetu potrebno je prijaviti u roku od 24h, u suprotnom Vaša reklamacija neće biti uvažena. 

Ukoliko primjetite bilo koji drugi propust od strane kurirske službe ili želite da nam uputite sugestiju, žalbu ili pohvalu, možete nam se obratiti na podrska@belodore.me  kako bismo Vam pomogli u rješavanju nastalog problema.

 

Nadamo se da ćete uživati u Vašoj porudžbini!