Brend mjeseca

Creed

Parfemska kuća Creed ili House of Creed je autentičan, luksuzni brend posvećen stvaranju originalnih, zanatskih mirisa za žene i muškarce, napravljenih od najfinijih sastojaka i aroma koje svijet može da ponudi.

 

Magija koja traje vjekovima

Istorija brenda počinje 1760. godine u Londonu i to - izradom parfema “Royal English Leather” za britanskog kralja Džordža III!

James Henry Creed, krojač izuzetnih vještina, osnovao je parfemsku kuću, koja je kreirala neke od najboljih odjevnih predmeta i mirisa za pripradnike kraljevskih i plemićkih porodica i građane istančanog ukusa. Tradicija duga 260 godina pretvorila je porodičnu krojačku radnju u jednu od vodećih svjetskih niche parfemskih kuća. Na mirisne kreacije niko nije ostao imun, a najbolje o tome svjedoči podatak da je Napoleon III zahtijevao da se kompanija preseli u Pariz. Od tog trenutka su Creed parfemi postali sinonim za kraljevski luksuz, originalnost i autentičnost.

Kraljica Viktorija je imenovala baš ovu parfemsku kuću za glavnog i jedinog distributera mirisa na kraljevskom dvoru i u njenu čast kreiran je parfem “Fleurs de Bulgarie”, dostupan i danas. Ljubitelji ekskluzivnih parfema bili su i ostali pripadnici kraljevskih porodica, ugledni političari i glumci poput Vinstona Čerčila, Džona F. Kenedija, porodice Obama, Kejt Midlton, a za Grejs Keli dizajniran je poseban primjerak “Fleurissimo”.

 

Bogato naslijeđe i parfemi budućnosti

„Naše kreacije predstavljaju putovanje kroz vrijeme, one su most između generacije, jer je prošlost snaga naše budućnosti“, ovako porodica Creed opisuje svoje mirisne kreacije, čije bogato naslijeđe čine vanvremenski parfemi - “Green Irish Tweed”, “Millesime Imperial”, “Silver Mountain Water”, “Spring Flower” i “Original Vetiver”. “Virgin Island Water” i “Adventus” mnogi smatraju umjetnošću i savršenstvom.

Kompanija se u proizvodnji još uvijek oslanja na tradicionalne parfimerske metode, uključujući vjekova staru tradiciju infuzije, kako bi svaki parfem bio odgovarajuće filtriran i ručno etiketiran. Najfiniji dragocjeni sastojci i bogato naslijeđe pružaju jedan moderan pogled na istoriju i jasan pogled na budućnost.

 

 


Vijesti

Amouage Interlude i Intrelude Black Iris – sitne razlike ali ista jedinstvena mirisna haromonija

Naš cilj je da budemo najbolja verzija sebe.” – izjavio je Marko Parsiegla, osnivač brenda Amoauge. Tim povodom, nastao je Interlude, koji je danas najprodavaniji, kultni, Amouage muški parfem. Interlude je parfem inspirisan haosom, koji se nalazi svuda oko nas.

Saznaj više...

Novi Kilian Liquors mirisi u Belodore radnji u Budimpešti

Kilian Liquors mirisi su stigli u naše radnje u Budimpešti. Senzacionalni after party mirisi koji odišu ekstravagancijom i bude posebno raspoloženje su dostupni od sada u Belodore prodavnici u glavnom gradu Mađarske.

Saznaj više...

Novi mirisi Acqua di Parma u Belodore radnjama

Novi sofisticirani mirisi poznatog parfemskog brenda Acqua di Parma su stigli u naše radnje. Od sada, Acqua di Parma Yuzu i Acqua di Parma Camelia parfemi su dostupni u Belodore radnjama, u Srbiji, Crnoj Gori i Mađarskoj.

Saznaj više...

Najtraženiji Tiziana Terenzi mirisi inspirisani morskim zvijezdama

Kolekcija Sea Star Tiziana Terenzi, privlači najviše pažnje kako u Belodore parfimerijama, tako i na društvenim mrežama. Mirisna magija u čarobnoj boci mami i uzdahe i poglede. Cijela kolekcija inspirisana je morskim zvijezdama, a sam povod za nastajanje Sea Star kolekcije leži u rođendanskom iznenađenju.

Saznaj više...

Alexandre J – Art Deco kolekcija

Alexandre J slavi 100 godina rođenja Art Deco kolekcije, i tim povodom ovaj brend izbacuje čak 6 novih sofisticiranih mirisnih kreacija.

Saznaj više...