Amouage Interlude i Interlude Black Iris - Male razlike, ista jedinstvena mirisna harmonija

 

Interlude

 

“Naš cilj je da budemo najbolja verzija sebe.” – izjavio je Marko Parsiegla, osnivač brenda Amoauge.

Tim povodom, nastao je Interlude, koji je danas najprodavaniji, kultni, Amouage muški parfem.

Interlude je parfem inspirisan haosom, koji se nalazi svuda oko nas.

Autor Pieere Negrin željeo je da srednjim notama spoji nespojivo i napravi most – interlude – između veoma različitih mirisnih nota. Pri otvaranju ovog jedinstvenog parfema, dominantne su citrusne i voćne note, ali već tada se nazire da je u pitanju nesvakidašnji parfem. Ovaj parfem nas mirisom vodi kroz naše najdublje dubine, instinkte gurnute poput titana u podzemlje. Da, ovaj parfem je haotičan, ali u tom haosu se nalazi snaga, moć, volja nalik nijednoj drugoj.

Interlude je samo za muškarce koji se ne plaše ničega, koji se ne plaše sebe i pogleda u ambis. Jer kao što Fridrih Niče kaže: Kada gledaš u ambis, on gleda u tebe.

 

 

 

Interlude Black Iris

 

Interlude narativ nastavio je Interlude Black Iris.

Kreiranju Interlude Black Iris se pristupilo kao slikarskom platnu, na kome je originalni Interlude Man podloga, preko koje se povlače potezi irisom.

Obije kompozicije su Eau de Parfum, i sadrže 25% procenata parfema. Kreator je isti – veličanstveni Pierre Negrin.

Tri značajne razlike između Interlude i Interlude Black Iris su umirenije note origana i ruzmarina, što kao rezultat ima pjenušavije otvaranje,dok Iris daje dodatnu mekoću srednjim notama, upotpunjujući note vanile.

Korišćene su 2 vrste irisa, iz Kine i iz Maroka. Iris je izuzetno skup sirovi sastojak, između ostalog zbog dugog procesa pripreme za upotrebu u kreiranju parfema, jer da bi iris mogao da se koristi, potrebno je 6 godina. Do berbe 3 godine i 3 godine za sušenje.

 


Vijesti

Amouage Interlude i Intrelude Black Iris – sitne razlike ali ista jedinstvena mirisna haromonija

Naš cilj je da budemo najbolja verzija sebe.” – izjavio je Marko Parsiegla, osnivač brenda Amoauge. Tim povodom, nastao je Interlude, koji je danas najprodavaniji, kultni, Amouage muški parfem. Interlude je parfem inspirisan haosom, koji se nalazi svuda oko nas.

Saznaj više...

Novi Kilian Liquors mirisi u Belodore radnji u Budimpešti

Kilian Liquors mirisi su stigli u naše radnje u Budimpešti. Senzacionalni after party mirisi koji odišu ekstravagancijom i bude posebno raspoloženje su dostupni od sada u Belodore prodavnici u glavnom gradu Mađarske.

Saznaj više...

Novi mirisi Acqua di Parma u Belodore radnjama

Novi sofisticirani mirisi poznatog parfemskog brenda Acqua di Parma su stigli u naše radnje. Od sada, Acqua di Parma Yuzu i Acqua di Parma Camelia parfemi su dostupni u Belodore radnjama, u Srbiji, Crnoj Gori i Mađarskoj.

Saznaj više...

Najtraženiji Tiziana Terenzi mirisi inspirisani morskim zvijezdama

Kolekcija Sea Star Tiziana Terenzi, privlači najviše pažnje kako u Belodore parfimerijama, tako i na društvenim mrežama. Mirisna magija u čarobnoj boci mami i uzdahe i poglede. Cijela kolekcija inspirisana je morskim zvijezdama, a sam povod za nastajanje Sea Star kolekcije leži u rođendanskom iznenađenju.

Saznaj više...

Alexandre J – Art Deco kolekcija

Alexandre J slavi 100 godina rođenja Art Deco kolekcije, i tim povodom ovaj brend izbacuje čak 6 novih sofisticiranih mirisnih kreacija.

Saznaj više...