Brend meseca

Etro

ETRO je priča o porodičnom poslu koji je postao jedan od najuspešnijih brendova u svijetu dizajna, mode i parfimerije. Italijansku modnu kuću osnovao je Gerolamo Gimmo Etro 1968. godine nakon putovanja u Indiju gdje je imao prilike da se upozna sa raznim vrstama tkanina i šara. Poseban utisak je na njega ostavio čuveni paisley ili boho dizajn, koji se čak i danas primarno povezuje sa ovim brendom. Inspirisan Indijom, Gerolamo je osnovao fabriku za proizvodnju tkanine i tekstila. Jarke boje i smjeli dizajn donijeli su brendu izuzetnu popularnost. Od samog početka kompaniju opisuje novi i dinamičan duh, elegancija i izuzetnost, po čemu se i danas izdvaja od drugih brendova u istoj niši. Istovremeno, brend čuva i njeguje tradiciju - indijsko nasleđe, italijanski stil i način izrade tekstila.

 

Strast prema tkaninama, bojama i mirisa naslijedili su potomci osnivača, koji su poslovanje kompanije obogatili proizvodnjom odjeće, obuće, aksesoara i - parfema. Bezgranična kreativnost, pažnja prema detaljima i ljubav prema putovanjima utkani su u svaki proizvod ovog brenda, posebno u parfemske kolekcije. Blistava mješavina orijentalnih i čisitih mirisa stvoreni su sa izuzetnom vještinom i umjetnošću tako da vas podsete na mirise dalekih zemalja i Italije.

 

 

Pojedinim mirisnim kreacijama dominira samo jedan sastojak - amber ili pačuli oživljeni čempresom, narandžom i bergamotom, uvijeni u senzualnu aromu vanile, mošusa, bijele ruže, đurđevka, sandalovine...ETRO parfemi osmišljeni su tako da postanu dio Vas, izraz Vaše ličnosti i karaktera. Kolekcije parfema sadrže različite note, emocije i esencije, koje bude sva čula.

 

Raznovrsnost mirisa parfema i boja bočica podsjeća na neobičnu slikovnicu, koju potpisuje ETRO. Nećete ni primijetiti kako se dizajneri poigravaju sa Vašim čulom vida povezujući boje sa značenjem čime rasplamsavaju Vašu maštu i želju za posjedovanjem parfema. ETRO povezuje sva čula i emocije.

 

 


Vijesti

Predvodnici najnovijih skin care trendova stigli su u regiju

Slojevite beauty rutine, čini se, nisu više u fokusu jer je 2022. donijela pomalo drugačije trendove. Jedan od njih je skin minimalizam. Traga se za formulama i rutinama koje će u manje koraka donijeti bolji efekat, te omogućiti održivost i zaštitu okoline.

Saznaj više...

Još jedna Belodore parfimerija otvorena je u Novom Pazaru!

Nova Belodore parfimerija otvorena je 5.10.2023. godine u Novom Pazaru. Kupce očekuje prepoznatljiv Belodore stil, impresivno iskustvo kupovine u prijatnom ambijentu i veliki odabir najboljeg od niche parfema i premijum kozmetike.

Saznaj više...

Novi Kilian Liquors mirisi u Belodore radnji u Budimpešti

Kilian Liquors mirisi su stigli u naše radnje u Budimpešti. Senzacionalni after party mirisi koji odišu ekstravagancijom i bude posebno raspoloženje su dostupni od sada u Belodore prodavnici u glavnom gradu Mađarske.

Saznaj više...

Novi mirisi Acqua di Parma u Belodore radnjama

Novi sofisticirani mirisi poznatog parfemskog brenda Acqua di Parma su stigli u naše radnje. Od sada, Acqua di Parma Yuzu i Acqua di Parma Camelia parfemi su dostupni u Belodore radnjama, u Srbiji, Crnoj Gori i Mađarskoj.

Saznaj više...

Najtraženiji Tiziana Terenzi mirisi inspirisani morskim zvijezdama

Kolekcija Sea Star Tiziana Terenzi, privlači najviše pažnje kako u Belodore parfimerijama, tako i na društvenim mrežama. Mirisna magija u čarobnoj boci mami i uzdahe i poglede. Cijela kolekcija inspirisana je morskim zvijezdama, a sam povod za nastajanje Sea Star kolekcije leži u rođendanskom iznenađenju.

Saznaj više...