Brend meseca

Etro

ETRO je priča o porodičnom poslu koji je postao jedan od najuspešnijih brendova u svijetu dizajna, mode i parfimerije. Italijansku modnu kuću osnovao je Gerolamo Gimmo Etro 1968. godine nakon putovanja u Indiju gdje je imao prilike da se upozna sa raznim vrstama tkanina i šara. Poseban utisak je na njega ostavio čuveni paisley ili boho dizajn, koji se čak i danas primarno povezuje sa ovim brendom. Inspirisan Indijom, Gerolamo je osnovao fabriku za proizvodnju tkanine i tekstila. Jarke boje i smjeli dizajn donijeli su brendu izuzetnu popularnost. Od samog početka kompaniju opisuje novi i dinamičan duh, elegancija i izuzetnost, po čemu se i danas izdvaja od drugih brendova u istoj niši. Istovremeno, brend čuva i njeguje tradiciju - indijsko nasleđe, italijanski stil i način izrade tekstila.

 

Strast prema tkaninama, bojama i mirisa naslijedili su potomci osnivača, koji su poslovanje kompanije obogatili proizvodnjom odjeće, obuće, aksesoara i - parfema. Bezgranična kreativnost, pažnja prema detaljima i ljubav prema putovanjima utkani su u svaki proizvod ovog brenda, posebno u parfemske kolekcije. Blistava mješavina orijentalnih i čisitih mirisa stvoreni su sa izuzetnom vještinom i umjetnošću tako da vas podsete na mirise dalekih zemalja i Italije.

 

 

Pojedinim mirisnim kreacijama dominira samo jedan sastojak - amber ili pačuli oživljeni čempresom, narandžom i bergamotom, uvijeni u senzualnu aromu vanile, mošusa, bijele ruže, đurđevka, sandalovine...ETRO parfemi osmišljeni su tako da postanu dio Vas, izraz Vaše ličnosti i karaktera. Kolekcije parfema sadrže različite note, emocije i esencije, koje bude sva čula.

 

Raznovrsnost mirisa parfema i boja bočica podsjeća na neobičnu slikovnicu, koju potpisuje ETRO. Nećete ni primijetiti kako se dizajneri poigravaju sa Vašim čulom vida povezujući boje sa značenjem čime rasplamsavaju Vašu maštu i želju za posjedovanjem parfema. ETRO povezuje sva čula i emocije.

 

 


Vijesti

Amouage Interlude i Intrelude Black Iris – sitne razlike ali ista jedinstvena mirisna haromonija

Naš cilj je da budemo najbolja verzija sebe.” – izjavio je Marko Parsiegla, osnivač brenda Amoauge. Tim povodom, nastao je Interlude, koji je danas najprodavaniji, kultni, Amouage muški parfem. Interlude je parfem inspirisan haosom, koji se nalazi svuda oko nas.

Saznaj više...

Novi Kilian Liquors mirisi u Belodore radnji u Budimpešti

Kilian Liquors mirisi su stigli u naše radnje u Budimpešti. Senzacionalni after party mirisi koji odišu ekstravagancijom i bude posebno raspoloženje su dostupni od sada u Belodore prodavnici u glavnom gradu Mađarske.

Saznaj više...

Novi mirisi Acqua di Parma u Belodore radnjama

Novi sofisticirani mirisi poznatog parfemskog brenda Acqua di Parma su stigli u naše radnje. Od sada, Acqua di Parma Yuzu i Acqua di Parma Camelia parfemi su dostupni u Belodore radnjama, u Srbiji, Crnoj Gori i Mađarskoj.

Saznaj više...

Najtraženiji Tiziana Terenzi mirisi inspirisani morskim zvijezdama

Kolekcija Sea Star Tiziana Terenzi, privlači najviše pažnje kako u Belodore parfimerijama, tako i na društvenim mrežama. Mirisna magija u čarobnoj boci mami i uzdahe i poglede. Cijela kolekcija inspirisana je morskim zvijezdama, a sam povod za nastajanje Sea Star kolekcije leži u rođendanskom iznenađenju.

Saznaj više...

Alexandre J – Art Deco kolekcija

Alexandre J slavi 100 godina rođenja Art Deco kolekcije, i tim povodom ovaj brend izbacuje čak 6 novih sofisticiranih mirisnih kreacija.

Saznaj više...