ETRO je priča o porodičnom poslu koji je postao jedan od najuspešnijih brendova u svijetu dizajna, mode i parfimerije. Italijansku modnu kuću osnovao je Gerolamo Gimmo Etro 1968. godine nakon putovanja u Indiju gdje je imao prilike da se upozna sa raznim vrstama tkanina i šara. Poseban utisak je na njega ostavio čuveni paisley ili boho dizajn, koji se čak i danas primarno povezuje sa ovim brendom. Inspirisan Indijom, Gerolamo je osnovao fabriku za proizvodnju tkanine i tekstila. Jarke boje i smjeli dizajn donijeli su brendu izuzetnu popularnost. Od samog početka kompaniju opisuje novi i dinamičan duh, elegancija i izuzetnost, po čemu se i danas izdvaja od drugih brendova u istoj niši. Istovremeno, brend čuva i njeguje tradiciju - indijsko nasleđe, italijanski stil i način izrade tekstila.
Strast prema tkaninama, bojama i mirisa naslijedili su potomci osnivača, koji su poslovanje kompanije obogatili proizvodnjom odjeće, obuće, aksesoara i - parfema. Bezgranična kreativnost, pažnja prema detaljima i ljubav prema putovanjima utkani su u svaki proizvod ovog brenda, posebno u parfemske kolekcije. Blistava mješavina orijentalnih i čisitih mirisa stvoreni su sa izuzetnom vještinom i umjetnošću tako da vas podsete na mirise dalekih zemalja i Italije.
Pojedinim mirisnim kreacijama dominira samo jedan sastojak - amber ili pačuli oživljeni čempresom, narandžom i bergamotom, uvijeni u senzualnu aromu vanile, mošusa, bijele ruže, đurđevka, sandalovine...ETRO parfemi osmišljeni su tako da postanu dio Vas, izraz Vaše ličnosti i karaktera. Kolekcije parfema sadrže različite note, emocije i esencije, koje bude sva čula.
Raznovrsnost mirisa parfema i boja bočica podsjeća na neobičnu slikovnicu, koju potpisuje ETRO. Nećete ni primijetiti kako se dizajneri poigravaju sa Vašim čulom vida povezujući boje sa značenjem čime rasplamsavaju Vašu maštu i želju za posjedovanjem parfema. ETRO povezuje sva čula i emocije.